PvdA in het nieuws

17 maart 2022

De afgelopen periode hebben we hier op de website over diverse onderwerp bericht dat we daarover vragen hebben gesteld of extra aandacht voor vroegen bij het college van B&W. Een aantal van deze onderwerpen is nu weer in het nieuws. Hieronder hebben we een aantal onderwerpen opgenomen en een link naar het artikel toegevoegd.

• Informatievoorziening voor ouderen.
    op 7 maart berichtten we dat we artikel 39 vragen hebben gesteld aan het college van B&W over de ondersteuning van ouderen (zie dit bericht).
    Dit onderwerp is ook opgepikt door de Goudse Post. Klik hier om het bericht in de Goudse Post te openen.
  • PvdA vraagt samen met buurtbewoners aandacht voor sportveldje in Korte Akkeren
    De PvdA heeft zich al vanaf 2019 ingezet om dit sportveldje voor de buurt weer in goede staat te krijgen. Wij hopen dat dit nu eindelijk na drie jaar eens echt gaat gebeuren. Dit heeft nu al veel te lang geduurd. Het AD schenkt er vandaag in een artikel aandacht aan. In dit artikel komt ons raadslid Max de Groot ook aan het woord. Klik hier om het artikel in AD te openen.
  • AD Brief van de dag: Eenduidige zakgeld regeling is belangrijk
    In de sectie ingezonden brieven is een brief van Max de Groot geplaatst waarin hij aandacht vraagt voor een eenduidige zakgeld regeling voor asielzoekers over de COA-locaties heen. Deze brief is in het AD van vandaag te lezen. Klik hier om de ingezonden brief te openen.