1 oktober 2018

Politiek Café over Goudse sport met wethouder Michiel Bunnik

Op vrijdagavond 5 oktober 2018 houdt de Goudse PvdA een politiek café over sport met als hoofdgast wethouder Michiel Bunnik. Deze avond staat in het teken van “zeker zijn van gelijke sportkansen”.

Voor de Goudse PvdA zijn met name de volgende vragen van belang: hoe blijft sporten en bewegen voor iedereen betaalbaar? kan iedereen goed meedoen? waar hebben jongeren behoefte aan? Hoe borgen we toegankelijke accomodaties? Hoe versterken we verenigingen om hun maatschappelijke rol te vervullen?

Overige sprekers zijn Jeremy Gerritsen als ervaringsdeskundige inzake gelijke sportkansen, alsmede Maurice Simons en Redouan Allaoui van de Vereniging van Goudse Sport Organisaties (VGSO). Met de ervaringen en inzichten uit de Goudse sportwereld kan de wethouder zijn voordeel doen voor het sportbeleid voor de komende jaren.

Voor alle bezoekers is volop ruimte om mee te doen met de discussie die Gerrit Schinkel in goede banen zal leiden.

Het politiek café wordt ook voorzien van een gedicht van Goudse Jeffrey van Geenen.

Iedereen is vrijdag 5 oktober 2018 vanaf 19.45 uur van harte welkom bij Café de Goudse Eend, Wilhelminastraat 66.

Het Politiek Café begint 20.00 uur

Na afloop is er gelegenheid voor napraten.

Waar ben je naar op zoek?