Door Redactie op 21 januari 2014

Jetta Klijnsma luidt campagne gemeenteraadsverkiezingen Gouda in

Staatssecretaris Jetta Klijnsma (Sociale Zaken en Werkgelegenheid) luidt zaterdag 25 januari in Gouda de campagne in voor de gemeenteraadsverkiezingen. Samen met de lokale PvdA-afdeling en lijsttrekker Rogier Tetteroo gaat ze die middag in het centrum van de stad in gesprek met inwoners.

De PvdA in Gouda staat voor goed werk, goede zorg en een goed woningaanbod. “Iedereen moet kunnen werken of een stage volgen om zijn werkervaring uit te breiden”, zegt de PvdA-lijsttrekker in Gouda, Rogier Tetteroo. “Daarvoor zoeken we de samenwerking met lokale ondernemers en scholen. Ook staan we voor een perfecte zorg, die door professionals wordt gegeven. Daarnaast moet het woningaanbod beter in onze stad. Inwoners staan te lang op wachtlijsten voordat ze een goede huurwoning vinden. We willen daarom leegstaande gebouwen om laten bouwen tot woningen om het woningaanbod te vergroten.”

Hierover gaat PvdA Gouda zaterdag het gesprek aan met de inwoners van Gouda. Van 13 tot 14 uur is de PvdA in het centrum te vinden, op de Kleiweg en rond de Markt.

Wil je mee lopen of mee doen? Meld je dan aan bij Michiel: [email protected] of bel/sms/WhatsApp: 0683994110.