PvdA Gouda op campagne in Bloemendaal

29 januari 2023

Op zaterdag 28 januari hebben de leden van de Goudse PvdA een start gemaakt met hun permanente campagne. Met deze campagne willen ze, vaker dan alleen bij verkiezingen, horen wat er leeft in de wijken van Gouda. Wethouder Rogier Tetteroo, enkele raadsleden en een groep vrijwilligers hebben bij winkelcentrum Bloemendaal honderden flyers en stroopwafels overhandigd aan inwoners en vele gesprekken met ze gevoerd. De reacties waren zeer uiteenlopend. “Het sociale gevoel mis ik”, “ik mis een aansprekende leider”, “ik erger me aan zwerfvuil”, “onze buurt is fantastisch sociaal”, “goed dat jullie dat doen”.

Tijdens de flyeractie hebben we een flyer uitgedeeld die specifiek gericht is op Bloemendaal. Een van de speerpunten, en die wij ook op deze flyer benoemen, waar wij ons nu hard voor maken is een actie richting Rijkswaterstaat na een petitie van bewoners die in de herrie zitten langs de A12 en voor het gedeeltelijke behoud van de Gemiva Boerderij. Klik hier om de flyer te openen.

De Goudse PvdA‘ers gaan ook naar andere wijken. Ze staan op 11 maart Achter de Waag, op 15 april bij de Plus Korte Akkeren, op 1 juli met Keti Koti op de Sportlaan bij de Jumbo en op 2 september bij winkelcentrum Goverwelle. De PvdA Gouda is te herkennen aan de PvdA rode partytent.

Waar ben je naar op zoek?