10 februari 2018

Oproep leden om mee te doen met de campagne

Partijgenoten,

Zoals je wellicht al hebt gemerkt is de campagne voor de verkiezingen voor de gemeenteraad op 21 maart al in volle gang. We zijn al een paar keer met rozen de straat op geweest en zijn er goede ervaringen op straat. Daarnaast lanceren we bijna wekelijks ook eigen plannen in de Goudse media zoals het aanpakken van stageproblematiek recent in de Goudse Post. Onze lijstrekker Rogier Tetteroo opende recent nieuwe woningen op de Agnietenstraat en zo zullen er de komende weken tot aan de verkiezingen meer volgen. Je kunt onze kandidaten ook volgen op Twitter en Facebook.

Het campagneteam van de PvdA komt elke donderdag bijeen. De komende weken staan er heel veel activiteiten gepland. De PvdA, meestal in de persoon van lijsttrekker Rogier Tetteroo, neemt deel aan meerdere debatten, waaraan uiteraard ook de andere politieke partijen deelnemen.

De PvdA organiseert zelf 3 politieke cafés:

24 februari Duurzaamheid voor iedereen (samen met Groen Links)

• 16.00 – 17.30 uur in Buurthuis de Speelwinkel

10 maart Jeugd en veiligheid(jongerenwerk, politie en wijkvertegenwoordigers)

• 15:30– 17.00 uur in de buurtstee

16 maart Zeker zijn van een goed bestaan met Rogier Tetteroo, Sophie Heesen (nr3) en een 2e Kamerlid.

• 19.30 – 21.30 in café De Goudse Eend, Wilhelminastraat 66

Je bent van harte welkom bij deze politieke cafés. Voorafgaand aan deze politieke cafés stuur ik nog mails met gedetailleerdere informatie.

Het campagneteam roept de leden nogmaals op om mee te helpen om te zorgen dat de PvdA Gouda een goed resultaat bij de verkiezingen boekt. Alle handen helpen.

Voor meer informatie en de planning kun je terecht bij Mohamed Mohandis: [email protected]

En op zaterdag 17 maart staan wij met de andere politieke partijen met marktkramen achter de Waag. Degene die hier een uurtje (langer mag ook) mee wil werken graag opgeven bij Gerrit Schinkel: [email protected]

Ik reken op jullie medewerking

Gerrit Schinkel