Nieuwjaarsbijeenkomst: 14 januari 2023

9 januari 2023

Het nieuwe jaar 2023 is begonnen. Het wordt een jaar van verkiezingen (Provinciale Staten en Waterschappen) en een jaar waarin ons aller inzet van groot belang is om de maatschappelijke problemen (zoals huisvesting, inclusie, energietransitie en een eerlijker verdeling van de budgetlasten) het hoofd te bieden.

Zoals we al eerder hebben laten weten, willen we als bestuur van de Afdeling Gouda van de PvdA dit jaar feestelijk aftrappen op zaterdag 14 januari. We komen bijeen in het restaurant van de Scholengemeenschap De Goudse Waarden, Kanaalstraat 31, van 15.00 – 18.00 uur.

We zijn er trots op dat de directeur van de Wiardi Beckman Stichting, Tim ’s Jongers, een voordracht zal houden over het belang van sociaal-democratische politiek in het huidige tijdsgewricht. Ook zal, vanzelfsprekend, onze traditionele Nieuwjaarsquiz worden gehouden, met dank aan Gerrit Schinkel.

We nodigen je van harte uit om komende zaterdag aanwezig te zijn om het nieuwe jaar gezamenlijk af te trappen en elkaar te inspireren voor de maatschappelijke activiteiten om Gouda mooier en leefbaarder te maken.

Namens het bestuur van de Afdeling Gouda van de PvdA

Peter van Diesen