18 juni 2018

Een nieuw college & ALV verplaatst

Goed nieuws.

Het (politieke) klimaat in Gouda is de komende jaren energiek en sociaal. En onze partij draagt daar een flinke steen aan bij. Gouda heeft, zoals u ongetwijfeld weet, een nieuw college van burgemeester en wethouders dat bestaat uit de partijen: D66, ChristenUnie, PvdA, CDA en GroenLinks. De plannen voor de komende jaren zijn vastgelegd in het Coalitieakkoord ‘Nieuwe Energie’ 2018 – 2022. De nieuwe wethouders zijn afgelopen donderdag geïnstalleerd door de gemeenteraad. Het zijn: Thierry van Vugt (D66), Corine Dijkstra (ChristenUnie), Michiel Bunnik (CDA), Hilde Niezen (GroenLinks) en onze eigen Rogier Tetteroo.
Met het wethouderschap van Rogier Tetteroo kwam er direct ook weer een plekje vrij in de fractie, welke werd gevuld door kersvers raadslid Max de Groot. Tevens werd later op de avond Jopke Kruyt geïnstalleerd als burgerraadslid.
We feliciteren Jopke, Max en Rogier met hun benoemingen en wensen ze alle drie veel plezier, wijsheid en succes toe in de posities die ze gaan bekleden.
Graag vragen wij middels dit schrijven ook uw aandacht voor een mededeling van organisatorische aard: In tegenstelling tot eerdere berichtgeving in Gouds Rood zal er op 25 juni geen ALV plaatsvinden. Wij zien u graag op de eerstvolgende ALV op 24 september. Na de zomervakantie ontvangt u een uitnodiging hiervoor, maar zet de datum alvast in uw agenda.

Hopelijk tot ziens op 24 september en voor nu (of straks) een mooie en goede zomer gewenst.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur,

Bram van Welie – secretaris

Waar ben je naar op zoek?