Gerrit Schinkel

Voorzitter

Gerrit is na bijna 50 jaar werkzaam geweest te zijn bij de overheid (Koninklijke Marine, PTT, Gemeente Gouda, Politie Rotterdam Rijnmond) per 1 september 2015 officieel met pensioen.
Behalve voorzitter van de afdeling Gouda van de PvdA is hij momenteel ook aanspreekpunt voor de verkiezingscampagnes. Daarnaast is hij ook bestuurslid van SV Gouda en GRTC Excelsior.
In zijn overige vrije tijd is hij sportverslaggever bij RTV Gouwestad en sportcolumnist bij de Goudse Post.

Feestdagen, felicitatie en ALV

door Gerrit Schinkel op 24 december 2016

Namens het afdelingsbestuur wens ik je heel fijne feestdagen, een mooie jaarwisseling en een politiek uitstekend maar vooral een gezond 2017. Ik maak van deze gelegenheid ook graag gebruik om twee van onze leden te feliciteren met hun plaatsen op de voorlopige kandidatenlijst voor de 2e Kamer. Mohammed Mohandis op plaats 21 en Anita Engbers

DAG VAN DE ARBEID